miercuri, 11 iulie 2012

Crema de corp "COIN VERT"

Ce poate fi mai placut pentru corp in vara aceasta torida decat o crema racoritoare, bogata in principii nutritive si emoliente ? Iar daca aceasta crema este 100% naturala, fara parabeni, fara aditivi, fara chimicale - atunci corpul nostru va fi recunoscator si spiritul incantat de alegerea facuta.
Pentru ca imi doream demult o astfel de crema, am ales sa o prepar singura.
Este drept ca am avut ceva emotii, fiind prima mea crema, dar zic eu ca rezultatul obtinut este mult peste asteptari.

Cu mare bucurie, doresc sa va prezint crema de corp "Coin Vert" : o crema exotica, intens hidratanta, cu parfum de lamaie, ce va va lasa pielea moale si catifelata.

Ingredientul principal pe care l-am folosit a fost IUBIREA, iar ca dovada sta faptul ca dupa ce am terminat crema nu m-am putut gandi decat la mama mea si cat de mult se va bucura ea de acesta crema.
Pe langa multa iubire, crema contine :
- unt de shea BIO;
- ulei de cocos BIO;
- ulei de avocado BIO;
- ulei esential de lemongrass BIO;
- vitamina E naturala, de origine vegetala;

Proprietati : hidrateaza si revitalizeaza pielea, fiind usor absorbita in piele si patrunzand in profunzime; regenereaza si promoveaza reinnoirea pielii; atenueaza petele provocate de soare sau inaintarea in varsta; contracareaza efectele imbatranirii; mareste productia de colagen a pielii; tonifica;

Recomand a se folosi:
- pentru ingrijirea pielii uscata si matura;
- dupa expunerea la soare a pielii;
- riduri si semne de imbatranire;
- vergeturi;
- piele afectata, crapata;

"Nici ca voi ca sa ma laud", dar crema este cu adevarat minunata. Bate de departe produsele chimizate si parabenizate ce se gasesc prin magazine. Atat de mult imi place, incat vreau sa impartasesc si cu voi acest produs si de ce nu...si altele ce vor mai urma. Prin urmare, puteti comanda aceasta crema fie pe mail la : delia.simona.popa@gmail.com, fie la numarul de telefon : 0745.30.60.87.
Pretul cremei pentru 100 ml este 40 RON. Livrarea in Bucuresti se poate face personal pentru zonele : Mall Vitan, Vitan Barzesti, Decebal, Muncii, Timpuri Noi, Tineretului, Sun Plaza, Salajan, Dristor, Titan, Auchan Titan sau prin curier pentru alte zone din Bucuresti sau din tara. Costul curierului va fi comunicat la comanda. Plata se poate face cash la livrare sau prin transfer bancar. 
Termenul de garantie este de 6 luni de la data fabricarii.
Produsul il fac doar pe baza de comanda.

Asadar, o crema HRANATOASA : "COIN VERT", este alegerea perfecta pentru aceasta vara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu